Loading…

1. Generelle oplysninger

I Foreningen Rock ´In House sælger vi billetter til vores egne arrangementer og formidler salg af billetter til arrangementer,som arrangeres af eksterne arrangører, Musikkolding, Jazz6000 etc. Det fremgår af billetten, hvem der er arrangør af det enkelte arrangement.

I de tilfælde, hvor et arrangement arrangeres af en ekstern arrangør, er det udelukkende den eksterne arrangør, der har ansvaret for arrangementets afholdelse og indhold, og vi kan ikke gøres ansvarlige, hvis arrangementet ikke afholdes, f.eks. som følge af den eksterne arrangørs konkurs, eller for arrangementets indhold.

Disse salgs- og leveringsbetingelser indeholder de vilkår, som gælder for køb af billetter og gavekort. Særlige vilkår for det enkelte arrangement kan desuden fremgå af www.godset.net.

Når du handler i vores online-billetsalg, accepterer du vores salgs-og leveringsbetingelser. Hvis du ikke kan acceptere salgs- og leveringsbetingelserne, skal du ikke foretage et køb.

2. Billetter

Billetter kan købes som digitale billetter. En billet skal medbringes og kunne scannes af vores personale ved indgangen for at give adgang til arrangementet. Digitale billetter kan medbringes udprintet eller fremvises på smartphone.

En billet giver adgang for én person til det arrangement, som billetten er købt til. Datoen og tidspunktet for arrangementet fremgår af billetten og salgsprocessen. Til de arrangementer, hvor der er nummereret placering af publikum, fremgår billettens plads nummer af din billet og salgsprocessen.

Hvis du har mistet din billet forud for et arrangement, skal du tjekke din mail for en digital kopi. Hvis ikke du kan finde den der, skal du i god tid inden arrangementets afholdelse kontakte os.

Billetter kan overdrages, medmindre det fremgår af billetten, at billetten er personlig og derfor ikke kan overdrages. Billetter må ikke videresælges til en højere pris end billettens oprindelige pris, jf. lov om videresalg af billetter til kultur- og idrætsarrangementer § 1.

Billetter må desuden ikke uden vores tilladelse udbydes i konkurrencer, sælges eller på anden måde overdrages i forbindelse med kommerciel virksomhed.

Billetter må ikke kopieres eller på anden vis anvendes flere gange. Arrangørenpåtager sig ikke ansvaret for gyldigheden af billetter, der ikke er købt gennem vores billetsystem.

Vi anbefaler at handle på Godsets hjemmeside, eller gennem et salgs link med vores URL for at sikre billetternes gyldighed og pris, og for at give os de bedste muligheder for at holde dig informeret om eventuelle ændringer og aflysninger af arrangementer.

3. Tilgængelighed

Ledsagerbillet
Ordningen betyder, at gæster med funktionsnedsættelse skal betale for billetten på lige fod med andregæster, men kan i forbindelse med billetkøbet til sig selv trække én gratis ledsagerbillet mod forevisning af gyldigt ledsagerkort fra Invalideorganisationernes Brugerservice. Ledsagerkortet skal fremvises i døren.

Vi kan have begrænsninger på antal i forbindelse med siddende koncerter pga. plads.

Ved spørgsmål kan du også kontakte os via godsetnet@kolding.dk - tlf.79791060

5. Ingen fortrydelses- eller returret for billetter

Der gælder ingen fortrydelsesret for køb af billetter, jf. forbrugeraftalelovens § 18 stk. 2 nr. 4 og 12, og du kan ikke få refunderet billetter ej heller bytte billetter til et andet arrangement.

6. Gavekort

Gavekort kan udelukkende anvendes til køb af billetter online. Restbeløb på gavekort kan anvendes til fremtidige køb. Gavekort kan indløses i et år fra det tidspunkt, hvor gavekortet er blevet udstedt.

Vores gavekort er et ihændehaverbeviser og skal derfor betragtes som kontanter. Den person, der anvender et af vores gavekort, kan benytte dette til køb af billetter. Tabte eller bortkomne gavekort erstattes ikke.

Indehaveren kan få refunderet ikke anvendte gavekort op til 1år efter udløbsdatoen.

Se evt. evt. Elektroniske gavekort skal kunne udbetales (forbrugerombudsmanden.dk).

Hvis du ønsker at få udbetalt det indestående beløb på et gavekort, eller hvis du har fortrudt et køb af et gavekort købt på vores hjemmeside inden fortrydelsesfristen er udløbet, skal du kontakte os via mailen godsetnet@kolding.dk.

9. Køb og levering

Du betaler for dine køb umiddelbart ved bestillingen. Dit køb er bindende, når vi har modtaget og registreret betalingen. Kommunikation vedrørende elektronisk betaling sker i krypteret form. Information vedrørende dit betalingskort sendes direkte til kortindløseren (Nets).

Når du har foretaget et køb, opfordrer vi dig til at kontrollere, om det trukne beløb på din bankkonto er korrekt - særligt hvis der opstår tvivl, om et køb er gennemført f.eks. hvis der i forbindelse med køb på vores hjemmeside vises en fejlmelding inden kvitteringssiden.

Vi leverer digitale billetter og gavekort til den e-mailadresse, som du har oplyst i købsprocessen/ved bestillingen.

Hvis du ikke har modtaget en kvitteringsmail eller billetterne inden for 24 timer efter du har foretaget købet, skal du kontakte os. Inden du kontakter os, beder vi dig undersøge, om kvitteringsmailen eller dine billetter er i din spam-indbakke.

Når du modtager dine billetter/dit gavekort, opfordrer vi dig til at kontrollere, at billetterne/gavekortet indeholder de korrekte oplysninger. Hvis oplysningerne ikke stemmer overens med det købte, skal du kontakte os på godsetnet@kolding.dk.

Købelovens regler vedrørende mangler finder anvendelse på de køb du foretager hos os.

10. Billet- og leveringsgebyrer

Vi tager et billetgebyr på 20 kr. pr. billet. Vi tager ikke gebyr for udstedelse af gavekort.

11. Ændringer af arrangementer

Det kan i visse tilfælde være nødvendigt, at vi eller en ekstern arrangør ændrer et arrangement efter, at billetterne til arrangementet er blevet sat til salg. Der kan for eksempel være tale om, at vi kan blive nødt at ændre:
· indholdet af et arrangement
· arrangementets repertoire (skuespillere, musikere mv.)
· datoen eller tidspunktet for et arrangement,
· hvilke pladser billetterne giver adgang til, herunder ændring fra ståplads til siddeplads
· om der undervejs i et arrangement skal holdes pause, og/eller
· de praktiske forhold vedrørende et arrangements afholdelse.

Vi forbeholder os retten til at foretage ændringer af vores arrangementer, uden at ændringerne udgør misligholdelse af vores forpligtelser, mangler ved arrangementet eller aflysning af arrangementet. Vi er ikke forpligtet til at orientere dig om ændringer af et arrangement inden arrangementets start, og ændringer kan foretages helt indtil starten eller i visse tilfælde under arrangementet.

I de tilfælde, hvor vi bliver nødt til at ændre datoen eller tidspunktet for et arrangement, vil du blive orienteret på den mail der er anvendt ved købet

”I tilfælde af, at koncerten ændres væsentligt eller flyttes, og jeg som følge heraf tilbydes mulighed for at få billetterne refunderet, accepterer jeg, at jeg skal forlange refusion senest 14 dage efter at mail med mulighed for refusion er sendt til den mailadresse, der er anvendt ved købet.

Såfremt jeg ikke reagerer inden for denne frist, er dette at betragte som accept af den pågældende ændring, og jeg mister muligheden for at gøre krav om refusion efter denne frist ”

12. Aflysning af arrangementer

I tilfælde af, at vi eller en ekstern arrangør ikke kan gennemføre et arrangement, vil arrangementet blive aflyst. Aflysninger kan efter omstændighederne ske helt op til et arrangementets start. Aflysninger kan f.eks. forekomme pga. sygdom eller tekniske problemstillinger.

Ved aflysning af et arrangement, som vi har arrangeret, refunderer vi billetprisen til dig. Billetter refunderes dog ikke, hvis aflysningen skyldes force majeure, eller hvis aflysningen sker for at sikre vores gæsters og vores ansattes sikkerhed, og vi vurderer, at hensynet til sikkerheden ikke kan varetages forsvarligt på andre måder end ved aflysning.

Hvis et arrangement kun kan gennemføres med et begrænset publikum, aflyses arrangementet for de resterende gæster, som får refunderet billetprisen.

Vi refunderer ikke billetter til arrangementer, der er arrangeret af en ekstern arrangør (da dette pålægger den eksterne arrangør).

13. Annullering af billetter

Vi forbeholder os retten til at annullere udstedte billetter, hvis billetten er udstedt som følge af en fejl eller billetten senere er blevet ugyldig f.eks. som følge af aflysning af arrangement eller erstatning af bortkommet billet.

14. Kommunikation og information

For at levere den bedste service i forbindelse med billetkøb og arrangementer, kommunikerer vi digitalt via mail og SMS. Vi anbefaler derfor, at du opdaterer din brugerprofil hos os eller alternativt kontakter os, hvis du skifter mailadresse eller telefonnummer i perioden mellem billetkøbet og arrangementet, så vi har de bedste muligheder for at holde dig opdateret vedrørende arrangementet.

Vi vil gøre vores bedste for at kontakte dig og informere dig om eventuelle ændringer og aflysninger. Der kan dog være situationer, hvor vi ikke kan få kontakt til alle gæsterne til et arrangement. Da du selv er ansvarlig for at holde dig informeret om tidspunktet for et arrangement eller om arrangementet er blevet aflyst, anbefaler vi, at du besøger arrangementets side på Godsets hjemmeside www.godset.net eller den/de eksterne arrangørers hjemmesider løbende og på dagen for arrangementet.

15. Ansvarsbegrænsninger

Vi påtager os ikke ansvaret for det indirekte tab, som du måtte have i forbindelse med, at vi ændrer datoen eller tidspunktet for et arrangement eller i forbindelse med, at et arrangement aflyses. Vi er derfor ikke ansvarlige for f.eks. de udgifter til rejse eller ophold, som du måtte have afholdt i forbindelse med arrangementet.

Det er alene den eksterne arrangør, der har ansvaret for de arrangementer som denne afholder, og vi har intet ansvar over for billetkøbere vedrørende en ekstern arrangørs rekonstruktion, betalingsstandsning, konkurs eller aflysning af arrangementer. Vi har desuden ikke ansvaret for andre mangler eller andre eventuelle reklamationer vedrørende et arrangement eller trykte programmer eller merchandise, som du har købt af en ekstern arrangør.

Vi tager forbehold for, at der kan være fejl i oplysninger vedrørende vores arrangementer i vores trykte programmer og på vores hjemmeside, ligesom arrangementer kan være udsolgt, uden at dette fremgår af vores hjemmeside.

16. Kundeservice og klager

Hvis du har spørgsmål eller reklamationer vedrørende vores arrangementer, eller arrangementer, der er afholdt af eksterne arrangører, skal du kontakte vores os på mail: godsetnet@kolding.dk eller på telefon: 79 79 10 60.

Hvis du er forbruger, og det ikke lykkes os at finde en løsning på en reklamation, kan du indgive skriftlig klage til Konkurrence-og Forbrugerstyrelsens Center for Klage Løsning/Forbrugerklagenævnet, Carl Jacobsens Vej 35, 2500 Valby. Du kan indgive klagen via klageportalen for Nævnenes Hus på www.forbrug.dk.

Du kan også anvende EU-Kommissionens online klageportal ved indgivelse af en klage. Det er særlig relevant, hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land. Du kan indgive klagen på www.ec.europa.eu/odr. Ved indgivelse af en klage skal du angive vores e-mailadresse godsetnet@kolding.dk.

17. Beskyttelse af personlige oplysninger og datasikkerhed

I forbindelse med din bestilling behandler vi dine oplysninger. Det gør vi for at kunne levere billetter og service til dig. Al kommunikation som vi har med dig via e-mail gemmes og dokumenteres i den forbindelse. Vi overlader kun personoplysninger til vores systemleverandører i henhold til gældende ret, indgåede databehandleraftaler eller databehandler vilkår.

Ifølge persondataforordningen og persondataloven har du ret til på foranledning at få udleveret den information, som vi har opbevaret om dig. Du har også ret til at anmode om at få slettet dine oplysninger fra vores systemer.

18. Opdatering af salgs- og leveringsbetingelserne

Vi opdaterer løbende disse salgs- og leveringsbetingelser, f.eks. som følge af tekniske ændringer, nye forretningsmodeller eller relevante juridiske krav og regler. De til enhver tid gældende salgs-og leveringsbetingelserer tilgængelige i vores online-billetsalg.

Betingelserne er senest opdateret den 28. september 2022.